O ABC de uns hábitos de vida saudables

Image

Conscientes do destacado papel que xogan os centros educativos en coidar e mellorar a calidade de vida dos nenos e adolescentes en idade escolar, elabórase o presente monográfico, O ABC de uns hábitos de vida saudables, dado que a escola é o lugar onde realizan unha parte importante das actividades que definen o seu estilo de vida actual y xeneran os hábitos de vida que os marcarán no futuro.

Algúns se preguntarán en Qué consiste ter uns hábitos de vida saudables? A resposta é moi sinxela. Podería dicirse que pasa por establecer unha serie de pautas nas que se equilibren as nosas costumes diarias cunha serie de hábitos que garanticen un estilo de vida saudable. É dicir, coñecer as nosas posibilidades e as nosas limitacións, interiorizar normas básicas de alimentación e hixiene, fomentar o interese pola vida activa e a práctica de deportes, etc. Todo elo forma parte dos ingredientes básicos para disfrutar dunha vida sana e plena.

En este contexto, o presente monográfico, aspira a por en boga, por un lado, o necesario papel que o colexio ten como promotor da calidade de vida na infancia; e por outro, o de contribuir á labor de sensibilización que desde diversas entidades internacionais e nacionais de recoñecido prestixio, como a Fundación Alimentium, Educasalud, a Comisión Europea,etc., están desenvolvendo para potenciar a adquisición e mantemento de hábitos de vida saudables dos escolares da nosa comunidade.

É por iso, que se presenta O ABC dunha vida saudable, dirixido a pais, alumnos e profesores e estruturada en sete seccións, principais:

  • ¡Buen provecho! Aprende a comer sano: te sentirás mejor, te verás mejor... Que aproveite! Aprende a comer sano: sentiraste mellor, veraste mellor...

    Coa finalidade de recomendar unha serie de hábitos e costumes alimentarias para mellorar a saúde dos nenos e adolescentes en idade escolar e, nun ámbito máis amplo, a súa calidade de vida e benestar.

  • Ponte en forma divirtiéndote Ponte en forma divirtiéndote

    Las actividades lúdico-deportivas aportan un gran beneficio en la educación. Desde este espacio se pretende mostrar las diversas formas, más sencillas y baratas, para estar en forma.

  • Lúcete: el secreto de la higiene personal Lúcete: el secreto de la higiene personal

    Desde esta sección se proponen unos sencillos trucos para conseguir una saludable higiene personal; solo hay que poner un poco de atención a cinco puntos primordiales vinculados directamente con nuestra salud.

  • Taller para una vida saludable Taller para una vida saludable

    Con la intención de que nuestros escolares puedan compartir y poner en práctica en su centro educativo, todo lo mostrado hasta el momento, se presenta un Taller de Auto cuidado, relajación y vida sana.

  • Encuesta: Dime cuándo comes y te diré cómo te alimentas Encuesta: Dime cuándo comes y te diré cómo te alimentas
    En muchas ocasiones a los jóvenes se los tacha de que no saben alimentarse saludablemente y queremos echar por tierra ese tópico a través de los resultados de una encuesta cerrada de tres ítems conociendo el número de comidas que nuestros jóvenes realizan al día, demostrando así que nosotros, también sabemos realizar una dieta equilibrada.
  • Recursos y materiales educativos Recursos y materiales educativos

    Se trata de un espacio dedicado a exponer una serie de recursos y materiales educativos (juegos on-line, programas educativos, campañas, talleres, etc.) dirigidos a niños y jóvenes con la finalidad de contribuir que nuestros escolares aprendan de forma divertida hábitos saludables y valores relacionados con la vida sana.

  • Enlaces de interés Enlaces de interés

    A modo de información complementaria, se recogen diversos vínculos a sitios existentes con material e información relativa al aprendizaje, adquisición y mantenimiento de unos hábitos de vida saludables a través de los cuales, deseamos que las buenas costumbres lleguen a nuestros jóvenes escolares y a la población en general.